Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Preparada ja la I Trail Guttmann Solidària | Institut Guttmann

Preparada ja la I Trail Guttmann Solidària

Preparada ja la I Trail Guttmann Solidària

Contact Communication
Institut Guttmann Communication Department:
Phone 934 977 700 ext. 2280/3280
Preparada ja la I Trail Guttmann Solidària

El pròxim diumenge 27 d’abril tindrà lloc la I Trail Guttmann Solidària, una iniciativa esportiva i solidària organitzada pel grup de corredors Badalona Challenge, que aquest any han volgut vincular el seu repte esportiu amb l’l’Institut Guttmann.

Badalona Challenge està format per cinc corredors de fons i ultrafons, apassionats del running, la muntanya i les iniciatives solidàries. Fa uns mesos van venir a conèixer de prop la nostra tasca i es van enamorar del projecte social i assistencial que representa l’Institut Guttmann. Tant és així, que ens van proposar organizar la I Trail Guttmann, amb la voluntat que aquest esdeveniment formi part de l’agenda esportiva solidària de Badalona i de la nostra institució.

La cursa comptarà amb dues modalitats:

  • Un recorregut de 14 km per la Serra de Marina, amb sortida i arribada a l’Institut Guttmann.
  • Un recorregut més curt, de 7,5 km, pensat per a tothom qui vulgui fer-ho caminant i gaudint de l’entorn.

Tots els participants rebran un detall i podran adquirir marxandatge de El Cor de Guttmann, per continuar sumant solidaritat.

Us animem a participar i a viure una jornada esportiva plena de solidaritat i compromís.

Inscripcions obertes a https://cronocheck.com/trail-inst-guttman